Haiku no: #3



Fjärde december
redan små röda paket
naturens jular

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Har jag kommit till blogginnehavarna till gobbe.blogg.se? Ååååh, säger jag isåfall. Jag har verkligen saknat er i bloggvärlden. Har ni haft ett blogguppehåll? Så kul att ni har börjat blogga igen. (Det har ni kanske redan gjort ett långt och bra tag).

2008-12-04 @ 18:29:14
URL: http://junitjejen.se
Postat av: SolSkuggan

Nämeeeeen:) Nuuu blir jag hjärtinnerligt strålande glad som jag har saknat er:) Vart har ni varit hela långa tiden? Jag har frågat så många om de vet vart ni tog vägen men inte en enda hade svaret.

Hoppas ni stannar för era bilder är i särklass och erar rara kommenterer likaså. Tack tack snälla ni för att ni visade vägen till er igen. Lingonen är ju bara för fina där de lyser upp i skogen.

Ha det nu så gott och kram på er.. Åhh så glad jag blev:)

2008-12-04 @ 18:46:00
URL: http://solskuggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0